Toimistopalvelut

Isännöintiä eli kiinteistöjen hallinnollisia, taloudellisia ja teknisiä tehtäviä hoitavat kiinteistösihteerit ja isännöitsijä.

Asiakkaita palvellaan toimistossa asiakaspalveluaikoina. Muulloin vikailmoitusten vastaanottamiseen ja yhteyden pitämiseen Louhelan Huolto Oy:llä on käytettävissään kotisivujen lomakkeet sekä sähköposti.

Huoltoyhtiön yhteystiedot:

Louhelan Huolto Oy
Patotie 2, 01600 Vantaa
asiakaspalvelu@louhelanhuolto.fi
puhelin 045 347 0534
päivystys iltaisin ja viikonloppuisin 050 535 1453 

Asiakaspalvelu- ja puhelinajat
  • maanantai 9-12
  • tiistai 9-12 ja 14-16
  • keskiviikko 9-12 ja 14-16
  • torstai 9-12 ja 14-16
  • perjantai 9-12
Aattoina tai juhlapyhää edeltävänä työpäivänä toimistomme suljetaan kello 14.00.

Asiakaspalveluaikoina toimistolla hoidetaan pääasiallisesti seuraavia isännöintiin liittyviä tehtäviä:
  • asukkaan vaihtumiseen ja osakkeen rekisteröimiseen liittyvät toimet, kuten muuttoilmoituksen, kauppakirjan, varainsiirtoverolaskelman ja osakekirjan kopion vastaanotto sekä asukkaan neuvonta
  • autopaikkojen ja saunavuorojen jakaminen sekä maksujen muutoksien kirjaaminen
  • isännöitsijätodistustilausten vastaanotto
  • vikailmoitusten vastaanotto
  • asukkaan suorittamien maksujen selvitys
  • pesulan polettien myynti
  • autopaikkojen avainten luovutus panttia vastaan
  • neuvonta ja muu toimistopalvelu

Taloyhtiöiden isännöitsijä toimii myös huoltoyhtiön toimitusjohtajana. Hän on varmimmin tavattavissa etukäteen sovittuna aikana. 

Muina kuin asiakaspalveluaikoina toimistossa keskitytään mm. kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöiden kirjanpitoon, reskontran ja maksuliikenteen hoitoon, kirjeenvaihtoon, lomakkeiden, tiedotteiden, kyselyjen ja tarjousten laadintaan, kokouskutsujen, pöytäkirjojen, muistioiden, suunnitelmien ja esitysten kirjoittamiseen, tilastointiin, tarjousvertailuihin, talous- ja rahoitusarvioiden tekemiseen, tilinpäätösasiakirjojen laadintaan, yhteydenpitoon urakoitsijoiden ja tavarantoimittajien kanssa sekä huoltoyhtiön hallinnon, työsuhde- ja muiden asioiden hoitamiseen (työ- ym. ohjeiden laadintaan, toiminnan kehittämiseen, atk-asioihin, kokouksiin, neuvonpitoon ja muihin osakeyhtiön lakimääräisiin tehtäviin sekä yhteydenpitoon julkishallinnon, viranomaisten ja muiden yhteisöjen kanssa).

Takaisin